Το καλύτερο μαγαζί για νύχια !!! Μπράβο στα κορίτσια !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάνσυ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Γιάννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια φοβερό μέρος και καταπληκτική δουλειά από την Κατερίνα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•
Νύχια OmbreΔείξε όλες τις κριτικές…
Καρακανικου•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κατερίνα•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΡΕΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω τα τελευταία δυο χρονια και ειμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Πάντα εξυπηρετούμαι με τον καλύτερο τρόπο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Συντήρηση Νυχιών
Katerina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστο περιβάλλον.Καθαρος χώρος.Η τεχνίτρια εξαιρετική! Εξαιρετική δουλειά και φροντίδα στα δύσκολα νύχια που με πονούσαν!!!! Γιούλη είσαι η καλύτερη! Σίγουρα θα την επισκεφτώ ξανά!Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γιούλη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο