Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Επισκεφθηκα το καταστημα για να κανω ημιμονιμο pedicure. Tο περιβαλλον ειναι πολυ προσεγμενο και σε κανει να χαλαρωνεις, ολο το προσωπικο ευγενικο και εξυπηρετικο. Το αποτελεσμα στο pedicure ανταξιο των προσδοκιων μου. Θα το ξανα επισκεφθω σιγουρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Φρειδερίκη•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•περίπου 16 ώρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος είναι καθαρός και περιποιημένος. Η Πέννυ ευγενική, γρήγορη και το αποτέλεσμα του πεντικιούρ ήταν πολύ καλό! Θα επισκεφθώ πάλι το κατάστημα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Πέννυ•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Τόνια •6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφος χώρος. Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν άψογη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΙΒΙΑΝΝΑ•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ασημίνα•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική η δουλειά που κάνει η Βιβιαννα ...πολλα συγχαρητήρια..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΙΒΙΑΝΝΑ•Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ερατώ•6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχο αποτέλεσμα!
Ευγένεια, επαγγελματισμός και φοβερή προσοχή στη λεπτομέρεια.
Ενας ομορφος ,ζεστος και καθαρος χωρος Μανικιουρ-Πεντικιουρ και υπηρεσιων ομορφιας και καλοπισμου,που βρισκεται στην Χαλκιδα στην περιοχη Εξω Παναγιτσα απεναντι απο τα JUMBO με πολυ μεγαλο παρκιν πελατων και μεγαλη γκαμα υπηρεσιων!!!