Πολύ ωραίο κι άνετο περιβάλλον με πολύ καλές τεχνίτριες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Κωνσταντίνα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα υπέροχα όπως πάντα, και η ναντια υπέροχος άνθρωπος και εξαιρετική στη δουλειά της ❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ζωή•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
επαγγελματισμος, ευγενεια και άψογο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Despina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ειμαι ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Νατάσα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πηγαίνω χρόνια στο συγκεκριμένο κατάστημα. Κι αυτό τα λέει όλα. Είμαι πολύ ευχαριστημένη. Το κλίμα είναι υπέροχο και ζεστό. Η Τότα γλυκύτατη! Η Δέσποινα πάντα χαμογελαστή και πολύ προσεκτική στη δουλειά της!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel