Εξαιρετική δουλειά, εντυπωσιακό αποτέλεσμα! Η Νάντια είναι σπουδαία τεχνήτρια, πολύ σχολαστική και με υπέροχο γούστο! Πάντα μου προτείνει τα πιο μοντέρνα χρώματα και σχέδια manicure ! Κάθε φορά η περιποίηση είναι μοναδική εμπειρία χαλάρωσης!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
Παναγιώτα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Ειρήνη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
top!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
Marina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά ! Ήταν πολύ ευγενική και φιλική !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
Υρω•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επαγγελματίας, είμαι πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα καθώς και με την ποιότητα και την διάρκεια του Gel!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel