παρα πολυ ευχαριστημενη και απο το μαγαζι και απο την Εφη εξαιρετικη τεχνητρια!!! σιγουρα θα ξαναπαω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
CHARALAMPIA•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα τα κορίτσια είναι πολύ γλυκά κι ευγενικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Maria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Οι καλύτερες ❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Αννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ καλό κατάστημα. Αν και αλυσίδα και έχω επισκεφτεί κι άλλα εδώ και χρόνια,το συγκεκριμένο κατάστημα ξεχωρίζει για τους ανθρώπους του,την ευγενεστατη υπεύθυνη και τις προσιτές προσφορές. Μπράβο τους!