Πολύ ευχάριστη εμπειρία. Ωραία δουλειά! Θα ξανά πάω!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Αλεξανδρα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μετα απο αναζητηση καταστηματος για μανικιουρ 6 μηνων κατεληξα στο συγκεκριμενο. Οτι καλυτερο εχω συναντιδει. Άψογο προσωπικο! Αψογη δουλεια! Δεν το αλλαζω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Φραγκίσκη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα όλα ήτανε πολύ καλά το περιβάλλον ζεστό και άνετο η ευγένεια και η τεχνική αλλά και η προσωπική προσέγγιση αψογα
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Johanna KALAFOUTI,Christina Andreou-KALAFOUTI•6 μήνες πριν