Το κατάστημα καθαρό και η εξυπηρέτηση υποδειγματική. Αισθάνομαι ηρεμία και χαλάρωση κάθε φορά που βρίσκομαι στον συγκεκριμένο χώρο. Η άψογη εξυπηρέτηση της Τοτας στη ρεσεψιόν, της Δέσποινας που δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ στις επιλογές μου αλλά και το χαμόγελο των υπόλοιπων κοριτσιών αναμφισβήτητα είναι εγγύηση για κάθε επόμενη επίσκεψη...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Anastasia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παντα υπεροχα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Παπαδοπουλου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έχω κάνει επανειλημμένα ημιμόνιμο μανικιούρ και η εξυπηρέτηση ήταν πάντα πολύ καλή.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
Maria•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ναντια μ εισαι υπέροχη,κάθε φορά φεύγω κατά ενθουσιασμενη. ακόμα καθομαι και κοιτάζω τα νύχια μ ολη την ωρα απο χαρα 😂❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άριστη επαγγελματιας με γνώση της δουλειάς της σε συνδυασμό με ευγένεια και ωραία διάθεση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ