Το καλύτερο μέρος για να περιποιηθείς τον εαυτό σου!Η ιδιοκτήτρια και το προσωπικό είναι πάντα ευχάριστοι και επαγγελματίες!Το περιβάλλον πολύ καθαρό και φιλόξενο!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΕΥΣΕΒΕΙΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
αυτο το όμορφο κορίτσι παντα εχει τις καλύτερες ιδεες❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχα χαλαρωτικό, μοναδικά αναζωογονητικό γεμάτο από παρουσίες με χαμόγελο και ειλικρινές ενδιαφέρον! Τοτα και Δέσποινα φιλιά πολλά μέχρι...το επόμενο μας ραντεβού!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Anastasia Loura•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τοπ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel