Η Έφη είναι πάνω από όλα επαγγελματίας και πάντα έτοιμη να σου προτείνει πραγματα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Marina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Έφη είναι πάντα γλυκιά και χαμογελαστή αλλά πάνω από όλα είναι επαγγελματίας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Έφη•Μανικιούρ
Marina•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενική-τυπική και σοβαρή η κυρία που μου περιποιήθηκε τα άκρα. Μου τηλ για να επιβεβαιώσει ότι θα πάω στο ραντεβού μου διότι είχα καθυστερήσει λίγο λόγω Parking. Μου εξήγησε τι πρέπει να γίνει γιατί είχαν αδυνατίσει αρκετά τα νύχια των χεριών μου. H ιδιοκτήτρια πολύ ευγενική όπως πάντα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Αντωνία Χαλδαίου•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εμπειρία! Πρόσχαρο και ευγενικό προσωπικό!