Όλα τέλεια!!! Όπως πάντα δηλαδή, τα κορίτσια είναι καταπληκτικά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Kelly•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
αυτο το γλυκό κορίτσι πάντα εχει τις καλύτερες ιδέες ❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ζωή•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγενικες οι κοπέλες πολύ, ο χώρος μια χαρά, αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη. Τα πετσακια σε όλα τα δάχτυλα στα χέρια κατακόπηκαν και έβγαζαν αίμα, με αποτέλεσμα να με πονάει κ μετά από μια μέρα αυτό. Και στο πόδι έγινε το ίδιο σε ένα δάχτυλο στο μεγάλο και δεν μπορούσα να περπατήσω όταν έφυγα από εκεί. Λίγο περισσότερο προσεχτική δουλειά στον τροχό και στο πενσακι. *Δεν μάτωναν ποτέ τα νύχια μου πριν, δεν έχω ευαισθησία.