Είναι υπέροχα κάθε φορά κ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Μανικιούρ
Μαρίνα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΤΑΝΙΕΛΑ•Μανικιούρ
Καραγιάννη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΤΑΝΙΕΛΑ•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Εφη•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Super
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΤΑΝΙΕΛΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΒΑΛΙΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το πεντικιούρ γυναικείο με την Τζο ήταν παρα πολύ καλό! Η τζο είναι υπέροχη και δεν καταλαβαίνεις ότι κάνεις πεντικιούρ! Επαγγελματίας και πολύ καλή στην δουλειά της