Φιλικό περιβάλλον, σωστοί επαγγελματίες, καθαριότητα, προθυμία στην εξυπηρέτηση, πολλές υπηρεσίες, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, όλοι δουλεύουν με κέφι και δημιουργούν μια πολύ καλή διάθεση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Μανικιούρ
Σοφία•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Η Κέισι άψογη όπως πάντα!
Μανικιούρ
Καραγιάννη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά φιλικό περιβάλλον με καταπληκτικές και καλά καταρτισμένο προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Μανικιούρ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστη σχολαστική εξαιρετική η Τζο αλλά κ ολες οι κοπέλες !!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Μανικιούρ
ΞΕΝΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τα κορίτσια είναι καταπληκτικά! Έμπειρες nail artists με διάθεση να σου κάνουν ό,τι τους ζητήσεις!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΡΜΕΛΙΝΑ•Μανικιούρ