Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΤΑΝΙΕΛΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΒΑΛΙΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
Μανικιούρ
ΙΩΑΝΝΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όσες φορές έχω επισκεφτεί το κατάστημα έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένη και από την εξυπητέρηση και από το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Μανικιούρ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ φιλικοι ολοι και καλοι επαγγελματιες . Η τεχνιτρια Εμελινα πολυ γλυκια και προσεκτικη , τα προιοντα πολυ καλης ποιοτητας και η υπευθυνη του καταστηματος εξυπηρετικη και φιλικη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΡΜΕΛΙΝΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Sofia•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα. Η Ντανιέλα εξαιρετική στη δουλειά της .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΤΑΝΙΕΛΑ•Πεντικιούρ