η Τζο απλα τελεια! υπομονετικη και ηρεμη!! με απαλο χερι οποτε το πεντικιούρ ειναι πλεον απλα χαλαρωτικο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Πεντικιούρ
Ioanna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετικη η Τζο και ολα τα κοριτσια στο μαγαζι. αψογο μανικιουρ και τεχνητα επισης! η Τζο στο πεντικιουρ πολυ καλη και πολυ ελαφρυ χερι.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Μανικιούρ
Ioanna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τον τελευταίο χρόνο έχω επιλέξει να κάνω ημιμονιμο μανικιούρ στο κατάστημα της Άνοιξης. Η εμπειρία μου ήταν εξαιρετική. Το προσωπικό ευγενικό και προσεκτικό στις λεπτομέρειες, με εύστοχες προτάσεις σχετικά με το σχήμα και το χρώμα που μου ταιριάζει. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό και με μεγάλη διάρκεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΡΜΕΛΙΝΑ•Μανικιούρ
Ιωάννα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν τέλεια, ωραίο κλίμα και πολύ καλές υπηρεσίες!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αλεξανδρα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχος χώρος αξιολάτρευτα κορίτσια μπράβο κ πάλι μπράβο σας !