Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΛΕΜ•Μανικιούρ
marina•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχάριστη εμπειρία! Ο χώρος καθαρός και περιποιημένος, η Ανδρονικη ευγενική και με προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα νύχια βγήκαν ακριβώς όπως τα φανταζόμουν – όμορφα, κομψά και προσεγμένα. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΛΕΜ•Μανικιούρ
Λενια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΛΕΜ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΕΙΡΗΝΗ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ήταν μια χαρααα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΛΕΜ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αλίκη•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλο το πεντικιούρ. Δόθηκε εμφαση στα πετσακια οπως ακριβως ηθελα.