Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΛΕΜ•Μανικιούρ
Φωτεινη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση, χωρίς καθυστέρηση και επαγγελματική δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΣΑΛΕΜ•Μανικιούρ
Βασιλικη•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, τα κορίτσια πολύ εξυπηρετικά, όλα αψογα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΑΡΑ ΔΑΜΑΣΚΟΥ•Μανικιούρ
Αναστασια•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φεύγω πάντα ευχαριστημένη! Τα κορίτσια είναι συμπαθεστατα όλα, εξαιρετικό το κλίμα αλλά και επαγγελματίες πάνω απο όλα !!! Συνεχίστε την καλή δουλειά!!!!!