Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eugenia•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κατερίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρέτηση. Ακρίβεια στα ραντεβού. Καθαριότητα. Ευχάριστο περιβάλλον. Πολύ ευγενικό προσωπικό. Η δουλειά τους είναι τέλεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eugenia•Πεντικιούρ
Κατερίνα•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματίες, πάντα με χαμόγελο, ευδιάθετες, με δημιουργικότητα και νέες ιδέες.Ενας χώρος με πολύ ευχάριστη ατμόσφαιρα ,πολύ καθαρός που αποπνέει χαλάρωση κ ηρεμία.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Diana•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Χριστίνα Παναγιωτοπούλου •10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον και εξαιρετικές επαγγελματίες.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα