Επισκέφτηκα το κατάστημα 1η φορά, είμαι απόλυτα ικανοποιημένη, τα κορίτσια είναι ευγενικα, φιλικά και καλά στη δουλειά τους, το περιβάλλον μια χαρά και οι τιμές λογικές. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Katerina•Μανικιούρ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Aliki καταπληκτική :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Aliki•Πεντικιούρ
TRIADI•10 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Maria•Μανικιούρ
Eleni•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Exceptional
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Elen•Αποτρίχωση με Κερί για Γυναίκες
Penny•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Θα ξαναπάω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Elen•Αποτρίχωση Φρυδιών