Επαγγελματίες με άριστη συμπεριφορά ανθρώπινη άμεση εξυπηρέτηση γρήγορες και αποτελεσματικες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ana Anastasia•Μανικιούρ
ΜΑΡΙΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Λεπτομερής και επαγγελματική περιποίηση και στο μανικιούρ και στο πεντικιούρ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Niki•Μανικιούρ
ΜΥΡΑΛΕΝΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα! Άψογη περιποίηση, προσεγμένη δουλειά και μεγάλη διάρκεια στα νύχια. Το προσωπικό ευγενέστατο και η ατμόσφαιρα πολύ όμορφη. Φαίνεται πραγματικά η αγάπη και ο επαγγελματισμός στη δουλειά τους!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιφιγένεια•Μανικιούρ
Βασιλειάννα•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ημιμόνιμο μανικιούρ την Τρίτη & σήμερα Παρασκευή έχει χαλάσει ελάχιστα μπροστά στο ένα δάχτυλο..δεν ξέρω αν είναι δικαιολογημένο ή όχι. Κατά τα άλλα,το προσωπικό είναι ευγενικό & πρόθυμο να βοηθήσει.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Niki•Μανικιούρ
maria•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μία και μοναδική έννοια "σα στο σπίτι μας" υπέροχο περιβάλλον με αψογους επαγγελματίες!!!