Έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Η Αναστασία ευγενέστατη και πολύ σχολαστική στη δουλειά της. Ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον. Πολύ καλές τιμές. Εννοείται ότι θα ξαναπάω.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΗ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελεί περιβαλον με πολύ φιλικές κοπέλες με επαγγελματισμό ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Αναστασια•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Μανικιούρ
Χαρούλα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν υπέροχα!! Σίγουρα θα το ξανά προτιμήσω !!