Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Katerina•Πεντικιούρ
Κατερινα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλειο πεντικιούρ!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Κατερινα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ημιμόνιμο μανικιούρ
Μανικιούρ
Αναστασία•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κλίμα ήταν καλό είχα αναμομή
Στο ραντεβού μου 20 λεπτά και το πεντικιουρ δεν ήταν καθόλου καλό δυστυχώς αν και τα κορίτσια ήταν ευγενικά
Πεντικιούρ
Kelly•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ο χώρος πεντακάθαρος και πολύ ευχάριστος. Άψογη δουλειά σε μανικιούρ και πεντικιούρ, πολύ καλή ενέργεια απο την Αναστασία! Τη συνιστώ χωρίς δεύτερη σκέψη 💕