Έκανα μια βασική περιποίηση νυχιών, με κάποιες επιπλέον υπηρεσίες. Δεν ήταν κακό, αλλά θα περίμενα περισσότερη εμπειρία με βάση την συμπεριφορά της κοπέλας.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Όλγα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα πάρα πολύ ωραία. Πολύ ευγενικές οι κοπέλες.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel