Τέλεια όλα, πεντακάθαρο και αποτέλεσμα διαρκείας όπως πάντα. Όποτε έχω σπάσει κάποιο νύχι έχω εξυπηρετηθεί άμεσα και χωρίς επιβάρυνση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαρίνα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Eleni•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γενικά δεν έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την δουλειά που γινόταν στα νύχια.. το top coat γινόταν chipped πολύ γρήγορα και 1-2 φορές έσπασαν και κάποια νύχια μου κάτι που δεν μου συνέβαινε ποτέ στο παρελθόν.. νομίζω έχει να κάνει με την ποιότητα υλικων
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Kampakoglou•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό θα ξαναπάω σίγουρα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελεν•Αποτρίχωση Φρυδιών
Eleni•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Τα νύχια μου κράτησαν πάρα πολύ καιρό χωρίς να χαλάσουν καθόλου, κάτι που σπάνια βρίσκεις. Πολύ προσεγμένη δουλειά και καθαρός χώρος.
Να πω και ένα μεγάλο μπράβο στη Νίκη, που ήταν ευγενική, εξυπηρετική και πραγματικά έκανε τη διαφορά με τη δουλειά και τη συμπεριφορά της. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Μανικιούρ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Αναστασία είναι πολύ καλή στη δουλειά της.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ