Ευχάριστο και καταρτισμένο προσωπικό. Όλα τα κορίτσια είναι πάντα ευγενικά. Πάρα πολύ καθαρός χώρος. Το αποτέλεσμα των υπηρεσιών τους είναι πάντα αυτό που ζητάς και πολύ προσεγμένο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ λεπτομερής στην δουλειά της η Σήλια. Μένω πάντα ευχαριστημένη, όπως άλλωστε και με όλα τα κορίτσια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •Μανικιούρ
Εύα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή περιποίηση των άκρων!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κατερίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλειο μανικιούρ όπως πάντα, πολύ περιποιημένο αποτέλεσμα!✨🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών