Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Syrine G.•περίπου 4 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα (Σύλια) που έκανε το μανικιούρ ήταν πάρα πολύ ευγενική, φιλική και εξυπηρετική. Ωστόσο, τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν (μανό) σε καμία περίπτωση δεν είναι της ποιότητας που αρμόζει για ημιμόνιμο και δη που κοστίζει 18 ευρώ. Το μανικιούρ άρχισε να χαλάει (ξεφτύζει) μέσα σε λιγότερο από 5 μέρες..ελπίζω να είναι τυχαίο γιατί σε γενικές γραμμές φαίνεται ότι γίνεται καλή δουλειά από έμπειρους επαγγελματίες.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΙΡΗΝΗ Τ.•περίπου 4 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Top
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Vagia •Συντήρηση Νυχιών
Zefi K.•περίπου 5 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια νύχια!! 🥰
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Vagia •Αφαίρεση Κάλων