Οχι ιδιαίτερα φιλική και αρκετά απρόσεκτη, καθώς μου τραυμάτισε 2 δάχτυλα στο λιμαρισμα.
Παρόλα αυτά πολύ καθαρό μαγαζί και ωραίο το αποτέλεσμα.
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ismini•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλό μανικιούρ!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Angeliki•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα κ τα νύχια μου τέλεια.Μπραβο στα κορίτσια 💖👏👏
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Vagia •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Αλεξάνδρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτικό περιβάλλον, με εξαιρετικά εξειδικευμένους και φιλικούς επαγγελματίες.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα, το αποτέλεσμα της δουλειάς τους είναι φανταστικό και με μεγάλη διάρκεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Eleni •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών