Άμεση εξυπηρέτηση, πολύ καλό το αποτέλεσμα και η Ζωή πολύ γλυκιά και με ωραίες προτάσεις! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Συντήρηση Νυχιών
KONSTANTINA•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αψεγάδιαστη συντήρηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Συντήρηση Νυχιών
Vivian•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τελεια !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Συντήρηση Νυχιών
Δεσποινα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τραγικοί!! Και στο αποτέλεσμα και στην οργάνωση τους και στη διαχείριση προβλημάτων. Η χειρότερη εμπειρία που είχα ever. Απειρία με έλλειψη επαγγελματισμού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική •Συντήρηση Νυχιών
Παναγιωτα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ημιμόνιμο στα χέρια χάλασε μέσα σε 2 μέρες και στο πεντικιούρ δεν ασχολήθηκαν όσο θα ήθελα παρόλο που δεν πήρα το εξπρές και πήρα το πιο πλήρες. Η κοπέλα πολύ φιλική αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη με την ποιότητα.