Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάννα •Συντήρηση Νυχιών
Nena•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
💅💅💅
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάννα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δαφνη•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
:)
Πεντικιούρ
ALEXIA•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά όλα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάννα •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Eirin•περίπου 3 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Αφού έκανα 1 ώρα να παρκάρω στην Κηφισιά, η ιδιοκτήτρια Σάββατο μεσημέρι με περίσσιο ύφος με έδιωξε λέγοντας μου πως “δεν πρόσεξε πως είχε ραντεβού» μέσω της εφαρμογής. Εάν δεν το προσέχετε, να μην την έχετε την εφαρμογή και αναγκάζετε τον κόσμο να έρχεται μέχρι εκεί και να χάνει τη μέρα του.
Δεν προσφέρθηκε καν να μου προτείνει να περιμένω λίγο ή να έρθω σε λιγη ώρα! Ντροπή και αντιεπαγγελματισμος!!! Το να έχετε ένα ινστιτούτο στην Κηφισιά από μόνο του δεν αποτελεί τίποτα αξιόλογο……. Προσγειωθείτε πια !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χριστιάννα •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο