Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέλλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δεσποινα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ενισχυμένο ημιμόνιμο μανικιούρ με την Έλενα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο. Είναι περιποιημένα και κομψά! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέλλα•Μανικιούρ
Βάσω•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πρώτη φορά πήγα έκλεισα ραντεβού την ίδια μέρα! Υπέροχη γλυκύτατη η Κωνσταντίνα, που με περιποιηθηκε! Η Έλλη φιλόξενη! Και οι υπόλοιπες κοπέλες ευδιαθετες. Ευχαριστώ πολύ 😍