Πολυ προσεγμένη και επαγγελματική δουλεια απο την Άννυ και την κ. Έλλη. Προτεραιοτητα τους είναι να φύγει η πελάτισσα ικανοποιημένη και χαρουμενη. Σίγουρα θα επισκεφτώ το στούντιο ξανά στο μελλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννυ•Μανικιούρ
ΕΛΕΝΗ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Όμορφο περιβάλλον και πολύ προσεγμένη δουλειά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέλλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αννα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ Η ΣΤΕΛΛΑ!!ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Στέλλα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΟΛΓΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο περιβάλλον και ικανοποιητική ποιότητα υπηρεσιών.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Μανικιούρ