Τι να πω για τα κορίτσια του Nail's Garden! Είναι εξαιρετικές και οι δύο! Κάθε φορά είναι και μια εμπειρία! Προσπαθούν πάντα να βοηθήσουν και να βρουν αυτό που σου ταιριάζει την δεδομένη στιγμή, πάντα με ευγένεια και επαγγελματισμό! Εξτραδάκι είναι το χιούμορ και η ευχάριστη ατμόσφαιρα που αποπνέουν! Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Βιλμα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️ πολύ καλό αποτέλεσμα! πολύ ευχάριστα τα κορίτσια :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
CRISTINA•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο περιβάλλον!
Οι κοπέλες εξαιρετικές και επαγγελματίες!