Για αλλη μια φορά ηταν μια εξαιρετική εμπειρια που ξεπέρασε τις προσδοκίες μου!
Όπως πάντα το κλίμα ήταν ευγενικο,ευχάριστο και υποστηρικτικο χωρίς να λείπει ο επαγγελματισμος!
Αισθανθηκα να με φροντίζουν αψογα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Λουκανικη•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά τα κορίτσια πολύ καλή δουλειά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Konstantina•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Πεντικιούρ
Dimitra•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική επαγγελματίας
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αναστασία•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κάθε φορά καλύτερα δεν έχω λόγια..
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Πεντικιούρ