Ο χώρος πεντακάθαρος, τα κορίτσια ειναι καταπληκτικά! Και οπως παντα ειναι απόλαυση να αφηνεσαι στα χερια τους! Ενα δωρο για τον εαυτό μας!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΗΜΗΤΡΑ•περίπου 2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Ο χώρος προσεγμένος και καθαρός, το προσωπικό ευγενικό και με επαγγελματισμό. Το αποτέλεσμα της περιποίησης ήταν ακριβώς όπως το ήθελα με λεπτομέρεια και διάρκεια. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άννα •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Κατερινα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όπως πάντα τέλεια...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Πεντικιούρ
ΔΑΦΝΗ•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ γρήγορη ,ευγενική και εξυπηρετική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια •Μανικιούρ Ημιμόνιμο