Πολύ καλή τεχνίτρια, έμεινα ικανοποιημένη με το αποτέλεσμα και σίγουρα θα επισκεφθώ το κατάστημα ξανά στο μέλλον. Το μόνο που με ενόχλησε λίγο ήταν η έντονη μυρωδιά χημικών στον χώρο. Ο χώρος δεν είχε επαρκή εξαερισμό, παρόλο που υπήρχε παράθυρο ανοιχτό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΖΩΗ •Πεντικιούρ
Zee•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό αποτέλεσμα, με αντοχή και πολύ όμορφα σχέδια. Ευχαριστώ πολύ.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΕΦΗ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γουνελα Α.•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Staff was friendly, profesional, kind and fast! result was as expected. they even managed to add a small additinal service to accommodate my needs.