Εξυπηρετήθηκα στην ώρα μου, γρήγορα και με τέλειο αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΡΒΑΡΑ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΡΒΑΡΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρια•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
It was a painful and pretty bed-quality manicure service. It started with one lady and finished with another. I assume that how to apply and work with rubber base they have no idea,caz it was just applied like simple nail polish in very tiny layers.So,no.No recommendation from me.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΒΑΡΒΑΡΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο