Όλα οκ, μερικές πολύ καλοπροαίρετες σημειώσεις: οι καρέκλες στο πεντικιούρ σε συνδυασμό με το τραπεζάκι που «έφευγε» συνέχεια, περισσότερο με άγχωσε παρά με χαλάρωσε γιατί ένιωθα ότι πρέπει να κρατάω αντίσταση διαρκώς για να μην πέσει πάλι.
Στο νερο που μουλιαζουμε τα πόδια θα ήταν καλό να προσθέτετε κάποια άλατα, όχι σκέτο νερό και οριακά παγωμένο γιατί η αίσθηση από κάποια στιγμή και μετά δεν είναι ευχάριστη.
Κατά τα άλλα όλα οκ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΕΦΗ •Πεντικιούρ
EIRINI•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επαγγελματισμός και προσοχή στη λεπτομέρεια. Εξαιρετική δουλειά από την κα Μαργαρίτα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαρίτα •Συντήρηση Νυχιών
Νικολεττα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπότε έχω επισκεφθεί το Nail's Details έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από την δουλειά τους, τον επαγγελματισμό τους, την εξυπηρέτηση και την ευγένεια τους!
Με σιγουριά το προτείνω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μαργαρίτα •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Athina•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
χέρια πόδια ημιμονιμο
και φρύδια καθαρισμό.
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Very experienced nail salon with the most pleasant vibes
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΕΦΗ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο