Πολύ καλές τεχνήτριες και πολύ καθαρός ο χώρος! Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες. Το συστήνω 100% και θα ξαναπάω σίγουρα!
Πεντικιούρ SpaΔείξε όλες τις κριτικές…
Φαίδρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
<3
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Νατασα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ελισάβετ που μου έφτιαξε τα νύχια μου ήταν εξαιρετική και στο αποτέλεσμα του ακρυλικού αλλά και ως άνθρωπος. Επίσης η άλλη κοπέλα που εργαζόταν εκεί ήταν επίσης πολύ βοηθητική και με εξυπηρέτησαν και οι δυο παρά πολύ ωραία.