Τρομερη λεπτομερεια περιποιηση και εξαιρετικη ποιοτητα. Πολυ καλη και συμπαθητικη και με διαθεση να σε εξυπηρετησει!!!!!
Μανικιούρ
Χριστιάνα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή περιποίηση και ωραίο περιβάλλον!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριαννα•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Με πήραν ακριβώς την ώρα που είχε κλείσει το ραντεβού & με τελείωσε ακριβώς στον χρόνο που ήταν υπολογισμενος εξαρχής.Ωραιο περιβάλλον.Μια χαρά όλα Μακάρι όλα να λειτουργούσαν έτσι.