Όσες φορές και αν έχω πάει στο nails noir έχω μείνει ικανοποιημένη στο έπακρο! Όλες οι κοπέλες είναι εξαιρετικές γνωρίζουν τη δουλειά πολύ καλά και σε κάνουν να νιώθεις άνετα στο χώρο.keep like that!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Dimitra•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια !!!!
Πεντικιούρ
ARXONTH•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία !Ομορφος ,ζεστός χώρος και τα κορίτσια όλα καταπληκτικά !