Πολύ ωραία ατμόσφαιρα άψογη εξυπηρέτηση χωρίς καθυστερήσεις
Μανικιούρ
Ελένη•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα αφαίρεση ημιμόνιμου, πεντικιουρ και μανικιουρ με την Ελισάβετ. όλα ήταν αψογα, ο επαγγελματισμός, η προσοχή και η ατμόσφαιρα είναι τα βασικά στοιχεία που με έχουν κάνει τακτική στο Nail Noir!!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eva K.•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό περιβάλλον , επαγγελματίες φιλικές, χωρίς αναμονή , καλά προϊόντα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αννυ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΑΡΙΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία ατμόσφαιρα, ευγένεια από όλους, καλή δουλειά. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.