Επαγγελματισμός και έμφαση στη λεπτομέρεια σε ένα πολύ ευχάριστο περιβάλλον!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΜΙΝΑ•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
:)
Πεντικιούρ
Georgia•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια χαρά ολα
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Dimitra•πάνω από 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν πολύ καλός ο χώρος και η κοπέλα που μου έκανε το ημιμονιμο πολύ καλή. Δυστυχώς όμως σήμερα που κλείνω μια βδομάδα και δυο μέρες μου πέταξε το χρώμα αλλά αυτό μπορεί να έχει να κάνει με το ίδιο το νύχι εφόσον δεν αντέχει άλλο το συνεχόμενο ημιμονιμο και θέλει ξεκούραση.