Πολύ ωραίο περιβάλλον και συνήθως εξαιρετικό αποτέλεσμα. Αυτή τη φορά το μανικιούρ/πεντικιούρ δεν ήταν καλό.
Πεντικιούρ
Μαρία•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μετά από καιρό βρήκα κοντά μου ένα μαγαζί κ μια κοπέλα την Ελισάβετ να μου φτιάχνει τα νύχια όπως ακριβώς τα θέλω. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Το συνιστώ κ για τους παραπάνω λόγους αλλά κ γιατί είναι προσεγμένο κατάστημα κ τα κορίτσια όλα πολύ χαμογελαστά!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Χριστίνα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
αψογο!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Eliza•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη εμπειρια κ το αποτελεσμα και η Ποπη ευγενεστατη