Εμεινα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα ξαναπάω σύντομα!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μ•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ωραίος χώρος
πολύ καλά τα κορίτσια
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Lena•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως κάθε φορά, όλα πολύ καλά!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Παπαθεοφανη Δ.•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ομορφος χώρος πεντακάθαρος! Τα κορίτσια ολα με το χαμόγελο ευγενικά!!
Έκανα μανικιουρ ημιμονιμο με την Βάσω! Σουπερ!!Εξαιρετική προσεκτική λεπτομερής!Την ευχαριστώ πολυ !!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Ελπιδα•περίπου 1 χρόνο πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ καλη στην δουλειά της ,φιλική με συνέπεια στην κάθε λεπτομέρεια!