Ένα περιβάλλον γεμάτο χαμόγελα! Εξεταστική δουλειά κάθε φορά!
Nina•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η θεραπεία εγινε ακριβως οπως την ηθελα, δεν περιμενα καθολου στην αναμονη.
Πεντικιούρ
Μαρία•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα ένα γρήγορο manicure με χρώμα σε 15 λεπτά με ωραίο αποτελεσμα
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ασημακοπουλου•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι πάρα πολύ καλά οργανωμένο, καθαρό, ευγενικοί όλοι και κάνουν πολύ καλή δουλειά . Εξυπηρέτηση είναι πάντα πολύ καλή και γρήγορη με καλα υλικά. Μου έβαλαν κα κρέμα με γκλιτερ στο τέλος χωρίς να το ζητήσω συγκεκριμένα και είναι πολύ όμορφη κίνηση και σε κανει να νιώθεις οτι είσαι ο πελάτης τουσ και σε προσέχουν. ευχαριστώ παρα πολύ θα ξαναπάω σίγουρα
Πεντικιούρ Spa
Carla•12 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά όπως πάντα και φυσικά με χαμόγελο και εξυπηρέτηση