Κάνουν φοβερή δουλειά τα κορίτσια που ευγενικές και με ωραία ενέργεια, χαίρεσαι να πηγαίνεις !🤍
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Danai•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τέλεια!
Ευχαριστώ πολύ!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Πριτζη Μ.•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα καλύτερα κορίτσια. Εξυπηρετικοτατες, με επαγγελματισμο, φιλικό, ευχαριστο κλίμα και αψογο αποτέλεσμα στο μανικιούρ και πεντικιούρ.
Τις συστήνω ανεπιφύλακτα.