Πολύ καλή δουλειά και περιποίηση. Πάντα φίλικο περιβάλλον!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Στεφανια•10 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν ηταν η Ελισαβετ η τεχνιτρια αλλα και η τεχνιτρια που εκανε το πεντικιουρ ηταν εξυπηρετική και πολυ καλη. Παρολο που υπήρξε καθυστέρηση λογω εκτακτου θεματος υγειας της προγραμματισμενης τεχνιτριας, ολη η εξυπηρέτηση ηταν πολυ καλη