Πολυ καλη εξυπηρετηση! Η κοπελα που με εξυπηρετησε ηταν ευγενικη και εδειξε υπομονη και κατανοηση μαζι μου οταν αλλαξα τη γνωμη μου. Σας ευχαριστω
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΘΕΟΔΩΡΑ•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ηταν μανικιούρ ημιμόνιμο
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απίστευτη εξυπηρέτηση
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Sotiria N.•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη δουλειά και όλες οι κοπέλες πολύ φιλικές και περιποιητικες.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Στεφανια•9 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ προσεγμένη δουλειά, με καθαριότητα και επαγγελματικό. το πεντικιούρ ήταν χαλαρωτικό,με εξαιρετικό αποτέλεσμα. εξαιρετική εμπειρία, σίγουρα θα το ξαναπροτιμησω.