Η αφαίρεση του ημιμονιμου ήταν τέλεια με πολλή προσοχή στην λεπτομέρεια!
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Γλυκό κορίτσι η Μύρα εξαιρετική εξυπηρέτηση ωραίο καθαρό περιβάλλον
Πεντικιούρ Spa
Αννα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εμπειρία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Αντίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφθηκα το κατάστημα μέσα στις γιορτές για αφαίρεση και νέα τοποθέτηση ημιμόνιμου μανικιούρ από την Εύη και έμεινα πολύ ευχαριστημένη. Η αφαίρεση έγινε προσεκτικά, χωρίς ταλαιπωρία για τα νύχια, και το νέο μανικιούρ ήταν προσεγμένο, όμορφο και με διάρκεια. Καθαρός χώρος, επαγγελματική δουλειά και ευχάριστο κλίμα. Θα ξαναπάω σίγουρα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Νάσια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μπράβο στην κοπέλα που έκανε την αφαίρεση. Επαγγελματίας πολύ καλή!