Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Δημητρα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίο νυχαδικό με προσεγμένη δουλειά και ευχάριστο περιβάλλον. Η Βικυ ήταν ευγενική και εξυπηρετική και το αποτέλεσμα ήταν καλό. Μια καλή επιλογή για περιποίηση νυχιών, θα το ξαναεπισκεφθώ.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ιφιγένεια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα άψογα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Χριστοδουλοπούλου Ά.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και τέλειο αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Μανικιούρ Ημιμόνιμο