Το κλίμα είναι πολύ ευχάριστο, εμένα με εξυπηρέτησε η Κική και πραγματικά μπορώ να πω πως έκανε καταπληκτική δουλειά! Και τα άλλα κορίτσια η Ευη και η Ελισαβετ πολύ καλές,ευδιάθετες και ευχάριστες. Καθαρός χώρος και οργανωμένος.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Eri•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πάντα μένουμε ευχαριστημένες από όλα τα κορίτσια, οι κόρες μου κι εγώ !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΕΛΕΝΗ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια στο Nail Noir κανουν αψογη δουλεια, πολυ εξυπηρετικες και υπεύθυνες!
Απο τις ελάχιστες στον τομεα τους που συνδυαζουν επαγγελματισμο κ ευγένεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Πεντικιούρ
EFTYCHIA•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
ΝΑΝΤΙΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το μανικιούρ εξαιρετικό με πολλή προσοχή στη λεπτομέρεια